Saturday, September 7, 2013

yvestown fair 2013

yellow wood & wool treesmaantje & musninainvormyvestown fair 2013yvestown fair 2013yvestown fair 2013yvestown fair 2013yvestown fair 2013yvestown fair 2013yvestown fair 2013yvestown fair cakeyvestown fair 2013yvestown fair 2013muswerkyvestown fair 2013yvestown fair 2013yvestown fair 2013maantje ipiet

Today we had lots of fun in Lommel at the Yvestown Fair.
Caring and lovely hosts, creative and hardworking participants, beautiful stalls, cool and very nice visitors! (oh, and all those cute babies and toddlers)
Thanks everyone and I hope to see you again at the next edition!

21 comments:

  1. Wat leuk, al die hippe benen! Het was leuk om je weer te zien!

    ReplyDelete
  2. De streepjesbenen moesten wel van Octavie zijn :-)

    Wat een mooie dag <3

    Liefs, ook voor H.
    Daan, Elvis en Maantje iPiet

    ReplyDelete
  3. Het was zeker een heerlijke dag!
    Met mooie mensen, lekker eten en veel lol!

    x je buurvrouw ;-)

    ReplyDelete
  4. Het was Super......ik zag u allen graag:)
    Liefs Theetje

    ReplyDelete
  5. Leuke fair,warm welkom & lekkere hapjes.......samen met Brigitte koffie gedronken bij Radio Royaal....bedankt nog voor de tip! Groet Rosa

    ReplyDelete
  6. Het was super leuk! Hee zie ik zomaar mijn schoenen voorbij komen ! :)

    ReplyDelete
  7. Ooh wat was het een heerlijke dag. We hebben echt genoten, wat een gezellig lieve mensen achter de kramen. Wat vond ik het leuk om jullie eens in het echt te zien en te spreken. Wat een mooi spullen heb je (had je :) en ik ben blij met mijn Wood, Wool Signs.
    Voor jullie nu even bijkomen en een fijne week!
    Groetjes,
    Liza

    ReplyDelete
  8. de sfeer hebben jullie mooi (in beeld) samengevat!
    heel leuk je weer even gesproken te hebben! x

    ReplyDelete
  9. Dat was weer goed geslaagd hè? Zo jammer dat we het eten af moesten slaan, ik kon heel niet wegkomen! :)

    ReplyDelete
  10. It looks great, I should be there the next time:))

    ReplyDelete
  11. Wat een zalige benen collectie en mooie foto's weer van Henk! Wat was het weer fijn, nou niet het weer maar wel de gezelligheid met elkaar ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het was een feestje! en alle leuke posts van gisteren en vandaag, voelen een beetje als een YTF-after-party. Dankjewel voor jullie gastvrijheid en gezelligheid! [ik zie u graag] X

      Delete
    2. Al die leuke blogposts voelen inderdaad als een gezellige after party, zo leuk om ze allemaal te zien. Jammergenoeg heb ik helemaal geen foto's gemaakt ;-(

      Delete
  12. Ben blij dat ik er was. Je hebt voor mij een tekst op sloophout gestempeld: 'het is wat het is'. Je foto's geven de fijne sfeer weer.
    Jeannine

    ReplyDelete
  13. I would have loved to see you again this year! I'm glad it all went as beautiful as before.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was another lovely day and I really missed you at the fair!

      Delete
  14. ik vond het tof, hopelijk weer tot snel? Liefs!

    ReplyDelete
  15. Zo blij dat ik er nog even bij kon zijn om iedereen weer te zien. En de nacht daarna bevallen van onze zoon Lloyd. Zo hoefde ik niks te missen ;-).
    Misschien moet ik nog even twee van die bordjes bij je bestellen met MAAS en LLOYD voordat ik naar Singapore terug ga.
    Liefs,
    Caroline

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat leuk! Gefeliciteerd met Lloyd en wat een mooie naam. Een fijne tijd met je mannen! Xx Ingrid

      Delete